Onsdag

Hej!

Idag har vi varit iväg till stan var först till emmaus second hand och tittade fanns en del snygga grejer men sen var det ju såklart fel storlek men så kan det ju vara. Efter det var vi på amazing thai och åt lunch bufe dom har Så god lunch där och man får äta så mycket man vill så man lassar ju på som om det var det sista målet mat man skulle få på evigheter :) Efter lunch tog vi en liten promenad ner till nordstan och gick på femman lite hittade två tröjor till Kevin och Jimmy fick köpts sig ett par jeans jätte snygga tur man är med och råder han vad som är bra och inte ;) Visar bild en annan gång.

Annars har vi inte hunnit med så mycket här idag. Igår provade vi på något helt nytt för oss vi hade gjort kött på rödvinsmarinad och så tog vi till och med ett glas var till maten vi som har varit sånna motståndare till vin förut men ja efter en 4-5 kväljande klunkar så smakar det ju inte så illa men jag föredrar nog öl om jag får välja, men nu har vi ju kvar en hel del vin sen Marie och Pelle var här och det är ju synd och kasta bort det och nu när man fått lite smak för det så kanske man blir värsta vinmänniskan vem vet. Och jo köttet blev riktigt gott faktiskt hade ugnasrostade rotfrukter till och en chilisås.

Nä nu ska jag gå och bada Kevin eller baddaaa som Kevin säger hihi

Ni får ha en underbar kväll det ska jag ha och sköt om er.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0