Onsdag

Hej och godmorgon!

Idag körde vi sovmorgon här hemma skönt, Kevin vaknade inte till förens vid 8 så Jimmy och jag hann ligga och mysa ett tag innan vi fick gå upp. Sen har vi kört lugn hemma morgon ja i alla fall jag och Kevin för Jimmy har varit iväg och tränat, vi tänkte väl bege oss ut på cyklarna sen igen är ju SÅ härligt väder idag varmt och soligt och nästan ingen blåst alls blir nog en LÅNG tur idag tror jag. Tänkte även se om vi kunde få mäta och väga Kevin idag, något vi tänkt på i säkert två veckor nu men som inte blivit av.

Senare idag ska Kevin och jag till Karin och Ellen och hälsa på roligt, roligt man träffas ju inte lika mycket nu när vi inte är lediga bägge två.

Surfade runt lite tidigare idag här och hamnade på den här sidan, fy vad  hemskt jäkla skitsjukdomar som finns och ställer till det så. Mina tankar går till Sabinas barn och familj, enda trösten är ju att hon nu slipper allt det onda.
Vila i frid Sabina.

Såg ett ordspråk som jag gillade igår och som passar in nu. Man kan inte välja hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

SKöt nu om er och ha en bra dag

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0