Tisdag

Hej!

Solen skiner och det är riktigt härligt väder ute, jag och Kevin har varit ute en sväng i lekparken och Kevin har lekt med sin nya hink och spade och fått testa den nya jackan. Glömde ju lägga upp bild på den igår allmänt förvirrad hihi så nu blir det många bilder istället på jackan och Kevin


Solstrålen med sin nya jacka från H&M 249kr

     
Leker i lekparken

Om några timmar ska jag iväg och jobba själv för första gången hoppas det går bra man är ju lite nervös men det ska nog gå bra. Men jag kommer sakna Kevin jätte mycket lille bubben sover ju när jag kommer hem, ja det är klart jag kommer sakna Jimmy med men han får jag ju i alla fall se när jag kommer hem. nackdelen med att jobba kväll är att jag slutar när Uggly Betty börjar får fösöka se på reprisen till helgen är ju en av dom bästa serierna som går nu.

Nä nu ska jag ta lite lunch, ni får ha en underbar kväll

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0