Trött så trött

Hej!

Idag har jag gått bredvid hos brukaren jag ska börja jobba hos nästa vecka, var även där på besök igår cyklade dit och hem och oj vad trött jag är i benen nu är ju nästan en mil en väg. I alla fall så har jag ju gått bredvid och jag måste säga att jag tror det kommer bli bra det är en liten charmig gubbe jag ska vara hos mestadels, men det blir lite mycket info och träning så här i början så nu är jag SÅ trött ska bara slappa med Jimmy sen framför tvn men först ska jag gosa och gosa lite med Kevin. Som jag har saknat min lillle plutt idag fick ett mms av Jimmy imorse med en SÅ söt bild på min lille plutt ååh då ville jag bara åka hem igen.

Nä nu ska jag kolla lite mail och sånt

Ha en underbar kväll och passa på att gosa lite xtra med någon ni har kär

 
Själv ska jag gosa med den här snyggingen mitt livs kärlek och bäste vän ♥

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0