Dagis ångest

Hej!

Idag har jag och min lille fis varit iväg på inskolning på dagis och det kunde inte ha gått bättre, Kevin han lekte och grejade på som bara den tror inte han tänkte på att hans gamla mamma satt där och kände sig överflödig :( Glad är jag ändå att det gick så bra hoppas nu bara att det håller i sig. Men jag får allt ångest när jag tänker på att jag ska lämna han där i flera timmar lille bubben, verkar som om det kommer bli värst för mamma. När vi kom hem sa han att han ville ha maaat och sen skulle han nana så nu sover han så gott så och jag har fått strukigt upp tvätten och passat på att namna lite kläder till Kevin måste man ju nu när han ska gå på dagis. Jag köpte mina namlappar från filur och är jätte nöjd valde 75påstrykbara och 75klistermärken är jätte nöjd.

I helgen var vi ju som sagt hos svärföräldrarna och fick vaxat bilen så nu skiner den så fint så. jag och svärmor var även iväg till en barnaffär och fick inhandlat två overaller tll kevin som han ska ha i vinter och ett regnställ och några tröjor ska visa bild på det sen.

    Spela fotboll med farmor är jätte skoj


Har glömt säga att dom senaste veckorna har Kevin börjat prata något hemskt han härmar nästan allt man säger och surrar på som bara den är jätte skoj att lyssna på han och hans utlägg.


Nä nu ska jag gå och få i mig någon mat sen får kevin och jag bege oss ut en sväng.

Ni får ha det bra och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0