Måndag

Hej!

Så där ja då var ännu en helg gjord dom bara susar förbi tur att det är studiedag på dagis idag så jag får vara hemma med min lille fis, så mysigt så. Mindre mysigt bara att han nu har fått för sig att vi ska gå upp strax efter 6 vad var det för fel på 7? Men som Jimmy sa vi har väl haft tur innan när han sovit till 19-7 lr 8 jaja nu börjar han i alla fall bli såpass stor att han kan se på barnprogram en liten stund så tv:n åker på och så lägger jag mig där med täcke och halvsover medans han tittar på något barnprogram en stund.

Så vad har ni haft för er i helgen då? Själv har det varit lugnt i lördags var vi så trötta både jimmy och jag så vi kunde ha somnat stående, är visst någon här i huset som pratar i sömnen och stör sin sängkamrat undrar vem det kan vara? måste berätta något så dumt i förra veckan så drömde jag att jag satt med Kevin vid bordet och han satt i sin stol, men så tippade han sig bakåt med fötterna och jag skulle skynda mig att ta tag i han men vaknade av att jag låg och krafsade Jimmy på bröstet hihi inte konstigt man är trött när man har mer att stå i när man sover än när man är vaken :)
Så våran helg har varit lugn har varit ute och gått cyklat och lekt i sandlådan med lillfisen.

Nä nu ska jag ta och kika runt lite här innan fisen vaknar

Ni får ha en underbar dag

Kram Sabina


Kommentarer
Postat av: Sabbi, mitt liv innan USA

svar: hehe jaa nästan :)

2009-08-24 @ 16:42:02
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0