Onsdag

Hej!

Idag har vi återigen varit på dagis eller förskolan som det numera heter gagis säger Kevin, gick bra idag med han gillar verkligen att vara där och leka men idag kom han fram till mig när det var tio minuter kvar och sa maaat då vi fick gå hem och äta mat :) och nu sover han så gott så han blev så trött av allt lekande. Sen var vi ju ut till lekparken innan vi gick dit med och han gick runt där och lekte, han hittade två bilar och när vi skulle gå och han skulle lämna kvar dom oj vilket skrik det blev då men jag fick fiskat upp nappen ur väskan och pluggat igen hålet så blev det tyst ;) Är väl bara att vänja sig för ju äldre dom blir desto bestämdare blir dom ojojoj hur ska det gå då.



Idag skiner solen måste vara för att Jimmy fyller år :) Kevin och jag ska bege oss ut sen när han vaknat så han får leka ute lite sen måste jag ner och handla lite mjölk och annat smått som saknas till maten sen tråkigt men nödvändigt.

Nä nu ska jag softa på sängen en stund har sån bedrövlig huvudvärk nu

ni får ha en underbar dag

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0