Saknar Kevin :(

Hej!

Min lille fis är på dagis och han tycker det är JÄTTE skoj men fy vad jag saknar han vill inget annat just nu än att gå och hämta hem han. Har gått bättre dom två andra dagarna jag lämnat honom för då har jag varit och fikat med andra mammor men idag fick man gå hem till en TOM lägenhet klarar inte av att gå in i Kevins rum ens för då börjar jag lipa. Att man skulle gå och bli så känslig av sig, är något som händer där när man får upp den lille parveln på magen ögonblicklig kärlek och oro som i ett paket tillsammans med bäbisen :)

 Tycker det var nyss som han var så här liten men så när folk frågar hur gammal han är så får man liksom en chock när man hör sig själv säga 20 månader 2 år i december oj tänker man vad hände där med min lille lille lille bäbis.

Nä jag får väl gå och göra något nyttigt istället för att sitta här

Ni får ha det så bra och önska mig lycka till med den här klumpen av enorm saknad som jag har i magen och hoppas att den ska bli mindre så småningom

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0