Tisdag

Hej!

Sista veckan nu som jag får vara hemma med min lille plutt, nästa vecka ska vi börja med inskolning på dagis, lille bubben då hur ska det gå? tror nog kanske att jag kommer sakna han mer än vad han saknar mig, han kommer ju ha en massa andra att leka med så han kommer ju ha det hur skoj som helst och inte ägna sin gamla mamma en tanke *snyft*

I helgen var vi på liseberg på lördagen med Jimmys bror och hans dotter och hennes mamma, kan väl inte stoltsera med att jag åkt någon hiskellig karusell inte mer än farfars bilar :) se mer här om den attraktionen om ni vill. Jag spelade lite på några gottehjul vann faktiskt en twistpåse en daimpåse och en jätte fin papegoja till Kevin som han är JÄTTE glad i sen drog jag fram en traktor till han i fiskedammen den gillade han med lille bubben ÄLSKAR verkligen bilar, traktorer, lastbilar och för att inte nämna bussar.

På söndagen jobbade jag i hemtjänsten och fy det var en sån där dag då det fattas en massa folk och  man får stressa halvt ihjäl sig så på söndag kväll var jag rejält trött.

Igår var vi bara inne och lekte då det regnade hela dagen :( Kevin fick i och för sig prova på att måla med vatenfärg för första gången blev en så fin teckning så som mamma satt in i teckningspärmen. Ja det är faktiskt ett bra tips till andra mammor att köpa en pärm och en bunt plastfickor så kan man spara dom små livens teckningar i den, jag skriver alltid ner datumet med.

Vad som händer idag? ja jag funderar på om jag och Kevin skulle ta bussen ner till stan och kika in på bytingen och se om dom har något, är ju en del som behövs nu när han ska gå på dagis den lille fisen.

Nä nu ska jag kila och se om jag kan få något i magen är hungrig

Ni får ha en bra men blöt dag

Kram Sabina


PS. En xtra stor kram till min själsfrände och livskamrat Jimmy♥ du betyder allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0