Torsdag

Hej!

Återigen en underbar dag med sol :) (var det igår med) Så härligt att slippa det eviga regnet. Idag har den lille och jag varit och en sväng till stan had eju tänkt gå in på bytingen och se om det var något roligt där men såklart hade dom semesterstängt så det blev inget med det, så då gick vi in till nordstan och åt på mc donalds och kevin fick en ballong lyckan var gjord. Jag passade även på att springa in en snabbis på cubus hittade ett kanon erbjudande på barnjeans och tröja endast 179kr för båda jeansen kostade ju annars 229 och tröjan 99 så där tjänade jag en slant, hittade även en body som jag bara var tvungen att köpa var så cool text.

   
Jeansen baikfrån så tuffa och en tröja med en traktor på kan ju aldrig bli fel och så den tuffa bodyn med så klockren text den kostar 69kr. cubus har alltid haft väldigt stora storlekar hade en annan body innan till kevin som var i 68 och den hade han när han hade 80 på andra kläder.

Igår eftermiddag tog vi oss en tur på cykeln och svängde förbi kyrkans loppi spå hemvägen där kan man verkligen fynda köpte två nallar till kevin varav den ena var björne lite broderitråd i en påse och andra sygrejer och två böcker allt det här fick jag för 50kr rena fyndet ju och Kevin är superglad i sina nya nallar skulle till och med sova med den ena inatt och även nu :)

  
Söta nallar och en stolt och kramgo liten fis ;)

Kevin har även kommit på hur man tar sig upp i matstolen nu, visserligen ta han sig inte ner men ändå ser ju lite farligt ut när han klättrar upp och det gör han hela tiden med och så sätter han sig där och gnäller tills man kommer och tar ner han.
 Båda benen i samma hål ;)

Nä nu ska jag gå och sätta mig på balkongen en stund och njuta ni får ha det bra och njut nu av solen

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0