2år sedan idag

Hej!

För exakt två år sedan var jag hemma och hade ONT vid 14 tiden åkte vi in var på östra vid 14:30 och 15:20 kom så våran lille fis till oss med en väldig fart, kärleken till dig våran lille fis slängdes över oss i en så stor dos som vi aldrig någonsin varit med om, du lille underbara fis som låg på mitt bröst och skrek och undrade vad det var för kall och ljus värld du kommit till var det vackraste vi någonsin sett mamma och pappa är Så glada att du valde att komma till just oss och förgylla våra liv med dina roliga och knasiga påhitt. Vi älskar dig mest i hela världen tack för att du finns.

   Samma kille men två års skillnad

Är hemma idag med Kevin och hade tänkt att han och jag skulle gå ner till fiket och fira hans födelsedag men min lille fis har spytt två gånger imorse så vi får vara hemma och ta det lugnt bara men det är ju mysigt det med. Jag hoppas bara att det inte är magsjuka utan att han spydde för han var slemmig. Han har ju inte spytt något mer men han har iof inte ätit något nästan heller lite vatten och en skiva bröd får se om jag kan få i han lite grönsaker sen och mera bröd och vatten.

 
Sä här fint julpynt fick jag med mig hem igår från dagis, trodde aldrig att något som ett barn gjort kunde få mig så glad och att jag skulle tycka det var fint men det är det finaste julpynt jag sett någongång. Ser framför mig hur han suttit och grejat med det här jätte glad och söt och det värmer i mitt mammahjärta och gör mig så glad nästan så det bubblar över :)

Blev ett rätt långt inlägg det jag egentligen ville säga var GRATTIS till våran lille fis. Hipp hipp hurra

Nu ska jag kika till mitt lille födelsedagsbarn hoppas han mår bättre efter att ha fått sova lite

Sköt om er och ha en underbar helg och ta det lugnt i julhandeln och julstöket julen handlar ju om att vara med sina nära och kära och ha det lugnt och skönt, ska jag försöka ha i år i alla fall.

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 20:43:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0