Imorgon är det julbord

Hej!

Imorgon är det julbord med jobbet ska bli skoj är ju bara ett stort plus att det är här nere på kajen oxå så jag kan gå hem när dom andra ska fortsätta festa, jag kan ju inte komma hem vid tre på natten och sen ha kalas dagen efter, får följa med nästa gång istället.

Nu har jag jobbat i en månad och hon jag jobbar med är jätte trevlig och vi (jag iaf) har jätte roligt på jobbet skojar och flamsar som bara den precis som det ska vara :)

Igår var vi in på en affär på backaplan efter jobbet som hade 50% rea och jag hittade en jätte fin kappa för endast 200kr rena rånet ju, ska se om jag kan få en bra bild på den imorn så jag kan visa er fyndet.

Nä nu ska jag skriva matlista får handla lite efter jobbet imorn till kalaset.

Ni får ha det bra och hoppas ni får en underbar fredag

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag har 3st barntävlingar i min blogg, kika gärna in. Du hittar länk till tävlingarna till vänster i bloggen



2009-12-10 @ 21:47:08
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0