Kalas för lilla Ellen

Hej!

Nu är snart helgen slut och två fullspäckade dagar med jobb väntar mig medans mina tvä älskllingskillar är lediga och ska mysa hemma, måste medge att jag är lite avundsjuk faktiskt men jag är i alla fall ledig på onsdag så vi hinner umgås lite och pyssla lite innan jul.

Igår fick julgranen flytta in från källaren praktiskt med plastgran :) blev genast sån julstämning här hemma, jag älskar julen men att fira jul i ett hem som inte är julpyntat och där det inte finns ett enda snökorn på utsidan har gjort dom senaste årens jular mindre juliga men i år ska vi vara hemma hos oss så det blir juligt men någon snö ska man väl inte hoppas på, är så typiskt hela sverige har snö förutom en pytteliten plätt Göteborg såklart :(

Idag har Kevin och jag varit på kalas till lilla Ellen som fyllde 2år dagen innan Kevin, Kevin tyckte det var roligt men trist att det inte fanns några bilar att leka med utan bara en massa dockor. Han gillade dock skarp att han fick bullar och glass och att tomten kom med en påse med en massa gott i ej bara godis. Tror det var tomten som var höjdpunkten för när jag badade han så satt han och pratade på tomten.

    Blåser ut ljuset        
 Äter glass mums
 Sötaste födelsedagsbarnet
 Jultomten
 Stora ögon fick tomten från Kevin

Nä nu ska jag gå och fixa mina lunchsmörgåsar men ni får sköta om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0