Kalas

Hej!

Igår var det julbord med jobbet här nere på river cafe ojojoj vad jag åt god mat var nästan så jag fick rulla hem, och jag hade det jätte trevligt även om jag tog det lite lugnare då vi skulle ha kalas idag. Tog lite bilder med mobilen då jag glömde kameran hemma och ja i mörker är det väl inte den bästa kameran men det går iaf att se lite.

På väg ut i min nya jacka :) lite blek i ansiktet av lampan bara

 
Några av jobbarkompisarna som förgyllde min kväll

Jag gick hem tidigt ja eller tidigt och tidigt var hemma strax innan 12 och då höll våran underbara idiot granne på att spela sin j-la beatles på högsta volym så jag fick gå ner och ringa på men han öppnar ju aldrig ändå fegis men han sänker iaf volymen men man ska ju inte behöva hålla på så här tycker man karl är ju för skjutton säkert över 50 och borde väl ha lite vett men icke, ja iaf så somnade jag väl inte förens vid 1 och vid kvart över 6 var det en liten sötnos som ville att hans mamma skulle komma så jag tog med mig datorn in till han och där satt vi och kikade på fåret shaun och timmy lamm på svt play.

Vid lunch kom så festfolket för att fira våran lille fis. Kevin var överlycklig när mormor gugge farfar farmor farbror jerry och julia kom och han blev ju inte ledsnare när han fick paket heller. Dagen har gått i ett och jag har väl stått i köket en stor del av dagen känns det som men jag har iaf haft sällskap där.

   

   

 

Paketöppning fikastund och sist alla presenterna. Kevin trodde nog att han var i himmelen ett tag där när han fick rorri racerbil och jerka och sen en lastbil och dumper och som om det inte var nog så kom mormor och gugge med en lego duplo buss, kommer nog bli mycket lek med grejerna imorn gissar jag. Hur som haver så blev iaf kalaset lyckat och det har varit en trevlig dag med familjen.

Nä nu ska jag kika lite på tvn ni får ha en underbar resterande helg och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0