Lördag

Hej!

Lördag och jag känner att det var välbehövlig paus nu var SÅ trött i armarna igår så jag fick använda vänsterarmen mestadels på sista städet igår vilket var ovant och säkert tog längre tid med. När jag kom hem kände jag att jag hade jätte ont i höger höft troligen för att jag satt på huk länge medans jag skurade kakel på toaletten var SÅ äckligt där inne så jag ville inte sitta på knä men det var ett sånt där roligt städ då det var skitigt som bara den och man verkligen såg resultat och när vi gick var det ett skinande rent hem och en lycklig kille vi lämnade.

På kvällen igår passade vi på att åka och handla och Jimmy var iväg och köpte en bärbar dator för min skull älsklingen min så go. Jag har länge velat ha en bärbar men inte haft råd att köpa en och nu tyckte min lilla älskling att det var på tiden. Ska poängtera att han inte köpte den till mig men ändå vem brys sig vi har en bärbar nu och jag kan sitta bredvid Jimmy på kvällen efter jobbet och kika runt på nätet underbart.

Idag har Kevin och jag varit en sväng till backaplan hämtade lite kort och köpte Kevins julklapp från farmor och farfar blev en plasto lastbil och en plasto dumper som man kan köra upp på lastbilens släp och en liten rorri racerbil. Köpte även ett jätte fint dockhus till Kevins kusin Julia så när vi kom hem och den lille sov middag passade jag på att slå in julklapparna julstämning.

Imorn blir det lussebullebak och förhoppningsvis en sväng upp till den fina lekparken på platån så Kevin får leka i tåget det är det enda han säger om man frågar om han vill gå till lekplatsen.

Måste berätta hur go min lille fis är idag så gjorde jag något och så sa jag oh herregud och då hör jag hur Kevin säger o my god lille bubben så söt.

Slänger in en bild på det fina garaget som Kevin fick av gugge (egon) Kevin leker med det varjedag och säger med ett STORT leende att Gugge har gjort det om man frågar. Tack igen Egon.

 

Nu ska jag kika vidare lite här på nätet men ni får ha en underbar kväll.
Sköt om er och glöm nu inte tända det andra adventsljuset imorn bitti mys :)

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0