Mitt i veckan

Hej!

Är en trött sabina som har irrat sig runt dagen idag och igår. Vaknade igår vid kvart över 5 på morgonen av att Kevin grät som bara den så jag fick bege mig upp och hittade en blödande jätte ledsen liten fis i sin säng, han hade ställt sig upp i sängen (spjälsäng) för att tända lampan och sen troligtvis ramlat och slått sig med nappen i munnen för han har ett jack i strängen under överläppen nu. Var ingen trevlig syn när jag tog ut nappen för att se var han blödde och möttes av en mun full av blod kan lova att jag blev sjukt stressad men lugnade mig efter ett tag när det slutade blöda och kevin inte verkade märkbart tagen av det. Och inatt blev vi väckta vid halv tolv och låg vakna och var arga en halvtimme somande om för att vakna kvart i 5 av att kevin gråter igen trodde inte det var sant, låg kvar och då somnade han om men jag kunde inte somna om igen så man känner sig lite mör idag speciellt som man verkligen jobbar så man är trött ändå utan dålig sömn. Jaja får hoppas det går bättre inatt så man känner sig lite mera vettig imorn.

Har ju helt glömt bort att berätta vad jag tyckte om Robbie Williams nya skiva som släptes för snart en månad sedan. Är en fantastiskt skiva som kommer att spelas många många gånger här hemma kan varmt rekomenderas om man gillar Robbie.


Bild cdon 

Imorn blir det jobb igen och på fredag blir det julbord med jobbet ska bli skoj har ju inte hunnit träffa alla där än. Nä nu ska jag se på tvn en stund inna jag lägger mig och kikar på isidan av ögonlocken.

Ni får ha det bra och sköta om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0