Nu har jag vaknat ur matkoman

Hej!

Julafton avklarad och vi är inne på mellandagarna. På julafton kom Jimmys föräldrar hit och hans bror Jerry med sin dotter Julia och hennes mamma Ulrika. Var en bra dag med gott sällskap och MYCKET mat herregud har precis vaknat upp ur matkoman som jag drog på mig. Till och med besöket av tomten gick bra min stora fina lilla kille var så duktig var inte rädd alls, han var så rolig han hade fullt upp att öppna alla paketen han fick hoppade från det ena till det andra go gubben min.

     
Kevin med farbror och kusin sen lite paketöppning och tomten

Nu måste jag kila ut i köket Jimmy ropar på mig han lyckas inte få skärt skinkan ;)

Ha en god fortsättning och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0