Uppdatering

Hej. Förlåt min bloggfrånvaro har varit fullt upp. I helgen var vi till jimmys föräldrar och grattade svärfar, kevin tyckte det var jätte skoj där kan ju ha varit för att han blev fullproppad med godis. på söndagen var min mamma och hennes man (egon) hit. egon hade snickrat ihop ett jätte fint garage ska lägga in en bild sen kevin fick oxå en bil och numera är garaget och bilen hans absoluta favorit leksak. tack egon för världens finaste garage. I veckan har jag jobbat fy vad trött jag är nu skönt att det är en dag kvar bara visserligen ska jag julbaka och ha mig i helgen är ju kalas nästa helg och då får jag ju ha fika att bjuda på. nä nu ska jag gosa med jimmy har precis lagt kevin så nu är det vuxen tid. Ni får ha det och sköt om er. Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0