Vi ser det snöar

Vi ser det snöar pyttelite men ändå det har små och då menar jag småsnöat nästan hela dagen mysig men kallt brrrr. Hoppas nu bara att det ligger kvar och att det kan komma lite till tills jul men det ska väl mycket till för att det ska hända.

Idag har jag jobbat min första dag i veckan och imorn blir min sista ska vara ledig med min lille fis på fredag då han fyller 2 år och bara ha skoj han och jag. Efter jobbet var jag på utvecklingssamtal på dagis och dom hade bara positiva saker att säga om Kevin, dom tyckte han var så duktig och social och att han pratade väldigt bra för att bara vara 2år och pratar bra ja det gör han ju men om det är mer än andra vet ju inte jag han är ju min första. En sak vet jag i alla fall han är jätte duktig på att känna igen bilar, när vi är ute och går och det kommer en BWM och jag frågar vad är det för bil? så svara han BMW och samma med volvo och saab han kan även lyckas med mazda och toyota ibland. Han kommer nog bli något stort inom bilvärden så duktig som han är :)

Nä nu ska jag kika lite på nätet innan sängen kallar

Sköt om er och ta det varsamt där ute

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0