Farmors pojk

God morgon från ett lätt snöigt Göteborg, hoppas ni sovit gott själv har jag drömt jätte mycket det sjuka var att jag drömde en dröm och så vaknade jag drack lite vatten och kollade på klockan sen somnade jag om och fortsatte drömma samma dröm konstigt. Känner mig lite trött som alltid när man har drömt mycket men det blir nog bättre bara man får komma igång.

 Så här ser våran gård ut nu på morgonen

För nästan ett år sedan fick Kevin en tröja av sin farmor med texten farmors pojk den blev väl använd i sommras, nu hittade jag den igen och Kevin fick snällt prova den och den passar fortfarande, så idag får kevin snällt vara farmors pojk.

 

idag hade jag tänkt kika in en snabbis på loppisen på kyrkan såg sist att dom hade lite jeans västar och det måste kollas in, sen är det ju så roligt att gå omkring bara och kolla inne på loppisar allt är ju SÅ billigt.

Nä nu kallar duschen, ni får ha en fin dag

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, men svart är ju bra eftersom man kan matcha med allt!:) Ja, dom där jeansen gör sig snyggast på en dam som har lite rumpa och lår, toksnyggt!:)

Hoppas du har en jätte fin onsdag!

Kramar!

2009-02-11 @ 10:46:03
URL: http://lazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0