Fredag

Hej och god morgon!

Klockan är bara 11 och jag har redan hunnit stryka tvätt från 3 maskiner och städat lägenheten, var en kvinna här idag och kollade på lägenheten så det fick bli lite tidigare fredagsstäd än vanligt men skönt att ha det gjort nu. Kevin han varit så mammig hela morgonen och inte gjort det lättare för mig direkt, så är det alltid när jag ska greja men när Jimmy ska fixa något så är han så snäll.

Imorse så vaknade Kevin tidigare eftersom han somnade vid 18.20 igår, och gissa om han blev glad att pappa var hemma då, han sa pa pa pappa och gick och kramade hans ben och sen han gick har han varit lite småkinkig han saknar nog sin pappa lille gubben.

 
Med pappa när han bara är någon dag gammal och som synes gillar han honom redan då :)

Vad som händer resten av dagen vet jag inte men det blir nog rätt så lugnt är så dåligt väder hä ridag snöblask och disigt inget som känns så där jätte lockande att ge sig ut i.

Nä nu får jag passa på att surfa runt lite innan han vaknar, kikar kanske in sen igen.

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Åh tack så hjärtligt! Kramar

2009-02-06 @ 11:27:17
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 14:44:24
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0