Fredag

Hej!

Idag har solen vågat sig fram en stund här men nu är det disigt igen, men Kevin och jag var ute tidigt på jakt efter fastighetsskötaren så vi kunde få brickorna till garaget så vi kommer in där. efter det gick vi en långpromenad och svänge förbi affären där vi handlade lite mat inför imorgon blir lasagne bra flyttmat, köpte oxå två böcker till Kevin och på Lindex hade dom fått in jeansen i min storlek och dom satt jätte bra och med rabatt kostade dom bara 140kr vilket kap dom kommer jag använda flitigt i vår och sommar, får försöka komma ihåg att ta bilder på det sen för nu är grejerna i nya lägenheten.

Ja imorn ska vi flytta uff kommer bli jobbigt men samtidigt kul, min mamma och hennes man (gugge som Kevin kallar han) kommer och tar hand om Kevin sen kommer Jimmys bror och en kompis till Jimmy och hjälper till med sakerna så jag tror det kommer gå bra är ju bara till gården ovanför och Gugge har ju med sig släpkärran så det är bara lasta på och sen åka upp.

Nä nu ska jag sluta svamla här och gå och putsa fönstren här i vardagsrummet för mnu har busungen vaknat.

Ni får ha en underbar helg och håll tummarna för oss nu :)

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0