Fredag den 13

Hej!

Då var det fredag igen då, den här veckan har verkligen flygit fram och nu är det bara två veckor kvar på min föräldraledighet *snyft* jag kommer sakna min lille skrutt SÅ mycket får ångest bara jag tänker på det, visst jag tycker det ska blir roligt för Jimmys skull med att han och Kevin ska få umgås så som jag och Kevin gjort man kommer ju varandra så nära och det är så mysigt.

Idag skiner solen återigen över Göteborg och det är några minusgrader ute just nu vi får ge oss ut på en skön promenad sen och fylla på solförrådet underbart. Får passa sig idag bara då det är fredagen den 13 brukar ni ha otur då? jag har nog aldrig haft det tror jag är som vilken dag som hellst.

Nu ska jag greja här, ni får ha en underbar dag hoppas solen skiner på er med.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0