Fredag



Äntligen är det fredag igen och helgen knackar på dörren, så underbart att få vara hela familjen samlad hela dagen och inte bara på kvällen.

Vad ska ni hitta på i helgen då?? För våran del blir det nog rätt så lugnt, en del packning får det nog bli (bara en vecka kvar nu) sen ska vi gå på härliga promenader och leka som bara den med gullungen såklart.

Inatt har det blivit lite knasigt med sömnen när vi lagt oss igår var jag klarvaken och kunde inte somna så störigt att bara ligga där och vrida på sig och så blir man varm tar av sig täcket ja då börjar man frysa och så håller man på tills man nästan blir galen. Lyckades väl somna runt halv 1 och klockan 2 vaknade jag igen av att någon hjälpsam samarit var ute och plogade bort den centimeterdjupa snö som kommit, jag är SÅ tacksam hur skulle jag ha klarat mig om jag varit tvungen att gå och pulsa i SÅ mycket snö.  

 imorse på gården OJ vad mycket snö :)

Nu över till något annat, igår var ju Kevin och jag och träffade Karin och Ellen var jätte trevligt att ses igen och snacka lite med någon annan än JImmy, även om han är en bra lyssnare haha in genom ena örat och ut genom andra ;) Ellen är SÅ duktig på att prata hon kommer nog bli proffessor eller något, Kevin han säger ju bara mamma va e de? börjar bli lite tjatigt nu snälla Kevin säg något annat.

Nä nu ska jag återigen passa på att surfa runt lite.

Ni får ha en underbar fredag och ta det lugnt i ALL snö nu ;)

Kram Sabina

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0