God morgon

Hej!

Inatt har jag varit uppe ett tag med Kevin. Jag vaknade vi halv ett av att han grät så jag gick in till han och då hostade han och var jätte ledsen så jag tog upp han och han var lite varm, men så fick han nappen och då somnade han om men efter en timme så grät han igen och jag tog med mig mina sängkläder och gick upp till han och när jag lyfte upp han den här gången så var han glödhet och bara grät och hostade en sån där jätte ond hosta som man vet gör ont. Tog tempen och den var uppe i 39 så han fick enpanodil och så bäddade jag i soffan och vi låg och gosade en timme sen började han greja runt så mycket så det gick inte ha kvar han så jag la ner han i hans säng och han slocknade på en gång. Vaknade vid kvart över åtta av att Kevin stod i sängen och pekade på allt och sa va e de? Nu var han inte så varm men efter frukost (som han knappt ville ha) så var han jätte varm igen och tempen visade återigen 39 så nu har han fått en tablett igen då han bara grät och var så slö och nu sover han igen, hoppas det ska göra gott och att han frisknar till snart.

Ja så idag blir det till att bara ta det lugnt och gosa med min sjukling.

Uppdaterar nog senare.

Hoppas ni mår bra i alla fall

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0