Lördag alla hjärtans dag

♥Hej!♥

Inget hemskt som hände er igår?? inte mig i alla fall var en fantastisk dag här i Göteborg precis som idag soligt och hur underbart som hellst ute så nu har man laddat på solcellerna i kroppen lite.

     
Så här underbart har det varit här dom senaste dagarna man vill abra vara ute hur länge som helslt men det går ju inte.

Idag har vi i alla fall varit till rabattfynd (elon) och fått tag i en diskmaskin, vi har ju läst tester och läst mera tester för att läsa några till och den här maskinen har fått rätt så bra men vi tyckte den var lite dyr. men nu hade vi tur för den kostade ca 7500kr men så hade dom bara kvar ett ex så vi fick den för 6500kr och så är det 5år garanti på den med, skönt att det är ur världen nu (snacka om i-lands problem).



Efter det var vi och handlade veckans mat och har varit ute på en härlig promenad.

idag ska vi äta råstekt potatis, rostbiff och tzatziki och till efterrätt blir det chokladpannacotta mums mums, man får ju lyxa till det lite på alla hjärtans dag. För oss är det lite av en årsdag med för det var på alla hjärtans dag för exakt fyra år sedan som vi sa att vi älskade varandra för första gången♥


Min älskling med sin hjärtans present på sig, snygg tröja från H&M en av dom hemliga saker jag köpte på backaplan i måndags.

Nä nu ska jag gå och mysa med mina pojkar

Hoppas ni får en fantastiskt alla hjärtans dag och kväll



Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack detsamma! Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll med hela lilla familjen :-)

2009-02-14 @ 18:43:32
Postat av: Anonym

Tack!:)Desamma till dig tjejen, hoppas att ni har det super trevligt & mysigt ikväll! Kramar

2009-02-14 @ 19:31:35
URL: http://lazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0