Måndag

Hej!

Solen skiner för fullt ute och det är några minusgrader, ser så där riktigt skönt ut men oj vad det blåste kallt i alla fall i förmiddags när vi var ut till affären. Får se om vi orkar pallra oss ut sen med men det tror jag nog vi ska orka med i alla fall en sväng runt huset så Kevin får gå lite de tycker han ju är SÅ roligt.

Idag har jag lite ont i halsen blir så irriterad jag kommer aldrig få komma igång igen och springa, jaja så är det. Vi får hoppas det går över den här gången med.

Nu ska jag ta och gå och leka lite med Kevin innan han ska sova och jag ska surfa runt på jobbsajter för att se om man kan få tag i något jobb.

Sköt om er

Kram Sabina 

Kommentarer
Postat av: A

ska vi byta skulle gärna ta lite blåst just nu är 27 minus här burr kram

2009-02-03 @ 07:00:08
URL: http://www.nogg.se/mysannna
Postat av: S A N N A

ååh vilken söt blogg du har cutie! :*

2009-02-03 @ 18:01:36
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0