Måndag

Hej!

Jaha då är det bara den här veckan och nästa kvar innan vi flyttar skoj. Idag har jag knåpat med mitt personliga brev medans kevin sovit så nu får vi hoppas att man kan få ett jobb med nytt CV och personligt brev.

Idag små snöar det här i Göteborg med betoning på små. Kevin och jag har varit ute och promenerat i snön och han pakade febrilt åt alla håll och frågade va e de? va e de? va e de? gullungen. Just nu ligger han och sussar så sött så, tror han drömmer något allvarligt för han har en sån min:)



Imorse gick han omkring som så många gånger förut och släpade på sin filt och den är så lång så man får hänga upp den över axlarna så han inte ska snubbla och då ser ha ut som en primadonna. 


Nu ska jag ge mig ut i graderoberna och börja packa lite innan jag måste väcka han.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0