Måndag

Hej!

Oj vad det är grejer att packa ser inte så mycket ut när man har det på plats men när man lägger ner det i lådor blir det fort fullt och lådorna tar helt över hemmet. Idag har jag rensat i skafferiet och fått städat ur dom skåpen och packat ner det sista i bokhyllan. Skönt tycker jag om man kan ha städat ur skåp och putsat fönster och så innan man flyttar för när man väl flyttat så vill man ju vara i nya lägenehten och fixa och inte hålla på städa i gamla lägenheten en hel dag.

Idag så är det lite blåsigt ute och några plusgrader och jag tror att solen är på väg fram, härligt. Kevin och jag ska bege oss ut en sväng sen när han vaknat, får ner till expert och se om dom har sån där plast"matta" som man har under diskmaskinen.

Förutom packning så har vi ju lekt och så som vanligt, Kevin är ju SÅ busig och har alltid något hyss på gång. När han blir större kommer det nog låta som hemma hos Emil i lönneberga, Kevin förgrömmade unge in i snickarboden med dig, får se till att vi har hus med snickarbod då bara :)

 Två spöken igår, kanske satt lite för nära kamerablixten

  
Kevin väntar på frukost, grahamsgröt men det gillade han INTE så det fick bli smörgås och välling istället. 

Ni får ha en underbar dag så här denna första dagen på veckan.

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0