Onsdag

Hej!

Idag är det lite vintrigt här i Göteborg är minusgrader och har snöat en del på förmiddagen inget större snöfall men några flingor i alla fall.

Kevin och jag har redan varit en sväng på affären och köpt lite frukt glömde det igår, ibland blir man ju nästan rädd när man är så här glömsk när man bara är 26år, eller jag är väl egentligen inte glömsk utan tankspridd kanske eller nej kanske inte det heller, nej okey då jag är väl allmänt virrig bara då :)

Just nu ligger den lille och nanar, han har varit så duktig idag har varit vaken från kvart i sju tills strax efter tolv.

   
kevin med sin bil den älskar han och visar gärna upp hur duktig han är på att göra cirkus konster på den vilket medför att Jimmy och jag nästan får hjärtstopp ibland.

idag fick lillgubben ha stubb i det lilla hår han har.

Nä nu ska jag kika runt lite på nätet

Hoppas ni får en riktigt bra dag

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0