Shopping

Hej!

Nu har vi återkommit efter våran lilla shoppingrunda på backaplan. Hittade ett par skor till Kevin på dinsko sen gick vi vidare till H&M och där fick jag köpt mig en vit tröja kanon att ha som baströja, sen fick jag köpt ett par fingervantar till Kevin oxå plus två hemliga saker. På väg till bussen smet vi in på guldfynd dom hade ju fått in matchande örhängen till ett halsband jag fick förra året av Jimmy på alla ♥:ns dag och självklart så hittade jag ett till halsband medans jag stod och väntade som jag bara var tvungen att ha. Nu har vi ätit lunch och jag hoppas att Kevin ska kunna somna till en liten stund här.

 Trött kille i morse

              
Skorna 99kr (rea) DINSKO     Halsband guldfynd 70kr står lucky på härtat & believe på staven

   
 Örhängena 149kr. måste verkligen berömma guldfynd för deras fina ask den är i porslin


Kevin åker buss eller uss som Kevin kallar den, han har sina nya vantarna på sig lite stora kanske men dom var från 1-4år.
Nu ska jag rensa mobilen på lite bilder behövs verkligen.

Ha en bra måndag

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha hittat skor till Kevin, vad bra!:)

Du går in på min sida och trycker på sidan följ bloggen med Bloglovin (står till vänster)men tror du du måste registrera dig först på deras sida, men det går fort och är helt gratis! Kramar!

2009-02-09 @ 15:42:23
URL: http://lazina.blogg.se/
Postat av: Leia

Haha, jepp! Fast allt tog slut igår. Fast tacopaj är gott så det skadar inte att göra även idag =)

2009-02-09 @ 16:45:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: - anna

Det låter som en mysig dag! Fin blogg du har. Kram

2009-02-10 @ 07:21:06
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0