Skam den som ger sig

Hej!

Äntligen har Kevin lyckats efter en hel del träning, han har tyvärr ärvt mitt tålamod med saker och inte min envishet så nu har han hållt på trugat med att äta själv med sked länge ja eller att lägga på skeden själv. Men så idag så fick han skeden som vanligt och jag la på mat på den som jag har brukat gjort för äta med den kan han men inte lägga på och så hämtade jag min mat och när jag kom tillbaka så hade han lagt på mer själv och så fortsatte det tills nästan allt var uppätet då kom händerna fram igen. Tänk att en sån grej kan göra en SÅ stolt.

 
Konsentrerad till tusen

idag blir det lugnt med packningen har inga lådor kvar Jimmy ska hämta på affären sen så imorn får jag fortsätta, varje dag när vi är ute och går och jag går förbi lägenehten som står alldeles tom nu så längtar man jätte mycket, men nu är det bara några få dagar kvar :)

Vi har dock hunnit med annat idag istället vi har varit ut en sväng till affären fick ju ha en semla som sagt och så köpte jag en pekbok till Kevin på rean som han gillade jätte mycket tips till er som har barn att kolla efter den jätte bra bok med en massa olika djur i även sånna som vi har i sverige.

    
Så här ser boken ut är rätt så tjock och inte så stor, finns en massa bilder i den och Kevin som älskar att se på bilder gillade verkligen den här boken med kort i.

Nu får jag se mig om på nätet efter lite jobb.

Ni får ha en underbar dag

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0