Solsken

Nu har Kevin och jag varit ute på en LÅNG promenad var så skönt ute solen skiner och det blåser nästan ingenting och är runt nollan underbart, man blir på SÅ bra humör när solen vågar sig fram så här efter ett som det känns evigt mörker. Har aldrig haft så ont av hösten och vintern som nu, när jag bodde i norr så var det ju ljusare av snön.

Kevin fick gå själv en stund och det är ju jätte roligt, han är så söt när han komemr där i sin jacka mössa och små stövlar och tultar fram jätte glad.

   
Gullungen undersöker reflexen och tultar på

 Så här härligt var det nere vid vattnet, ostinidefararen är med på bilden.

  Kevin tittar sig omkring allt är ju SÅ spännande

När vi kom hem skulle han gå själv i trappan och han klarade faktiskt av alla tre trappor visst jag höll i händerna dom sista två, så duktig så lille bubben.

Nu ska jag kila in till köket och börja med maten blir god korvgryta idag med pasta mums.

Hoppas ni oxå haft en underbar solig dag

Kram Sabina


Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 18:22:02
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0