Söndag

Hej!

Så var söndagen här och snart är helgen slut, tråkigt men snart är vi hemma alla tre i alla fall en kort stund innan jag börjar jobba ser ut som om det blir vården igen men man får vara glad att man får något.

Idag har vi städat, strukigt lekt och varit på en promenad var underbart ute idag lite molningt men runt nollan och vindstilla. Jag har äntligen fått ordning på mitt CV skönt att det är bättre är ju en viktigt grej att ha bra om man söker jobb.
Hoppas att ni oxå har haft en lugn och skön helg och att ni fick något fint igår, själv ha rjag redan tryckt i mig min ask med gelehjärtan :)

 en nyvaken Kevin och jag idag.

Igår kom jag in i sovrummet och Kevin höll på lägga pussel :)

 
Är inte alltid så lätt men han har i alla fall fått dit fisken även om det är på fel plats

Nu ska jag snart sätta igång med middagen idag blir det pasta, bacon och tomatsås gott gott

Ni får ha en underbar söndagskväll och krama på varandra lite extra mycket nu kan amn behöva i vintermörkret

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0