Söndag

Hej!

Idag skiner solen och det är plusgrader och den lilla snö som kommit håller så sakta på att smälta bort, man får riktiga vårkänslor. Vi var ute och gick en lång sväng här i förmiddags och det var hur gott som hellst, lite slaskigt på sina ställen men skiner solen så kan man stå ut med det mesta. Dom som jobabr som plogare har varit igång redan vid 7 imorse var väl tvungna att skynda sig innan all snö smälte bort av sig själv, det som stör mig mest är att dom åker och plogar på som mest onödiga ställena och gör stora snövallar där man ska gå så man får ta i allt man kan för att ta sig fram med barnvagn.

 

Hur har eran helg varit? bra hoppas jag. Här har vi packat en hel del skönt att få det mesta gjort nu i helgen så jag kan börja småstäda här hemma i veckan då blir det inte så jobbigt nästa söndag när vi ska flyttstäda den här lägenheten. Ska bli riktigt kul nu tycker jag att få flytta även om det bara är till gården ovanför men det är ju en trea så Kevin kan få ett eget rum.

   
Kevin med sin tuffa body med tryck ifrån glada grodan. Har på senare tid upptäckt att Kevin alltid ska göra roliga miner på bild.

Nu ska jag fortsätta här medans Kevin sover så vi kan bege oss ut en sväng sen när han vaknar.

Ha en fortsatt underbar söndag

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0