Söndag

Hej!

Igår var det fullt upp hela dagen med besök av Jimmy föräldrar bror och hans dotter Julia, så jag hade inte tid att gå in och skriva något. Kevin han sprang efter Julia hela tiden och skulle greja med det hon grejade med men Julia blev arg när han försökte ta grejerna ifrån henne, dom är för söta dom små.

     
  Kevin och Julia                 Julia med farmor                 Bråkar om spelet

Vi åt god friterad pommes frites (egengjord) och fläskkare gjord i påse i ugn och lite sås och sallad till det mums. Sen bakade jag ju i fredags så vi fikade lite gott kaffebröd och svärfar fick med sig lite hem med kan han behöva nu när han är pensionär och går hemma.

   
Kanelbullar och en krans av samma deg bjöd även på en äppelkaka (sockerkaka med socker å kanel äpplen)

Kevin blev så trött av allt grejande så han somnade nästan vid halv fem, men efter lite köttbullar blev han piggare igen.

 vilar sig hos pappa lite


Idag skiner solen här i Göteborg och vi får ge oss ut på en skön långpromenad senare, först ska Jimmy ner och lyfta lite skrot. Nä nu ska jag kika runt lite på nätet innan jag väcker lilltrollet.

Ni får ha en underbar dag, hoppas solen skiner hos er med

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: A

Va kul att du läser bloggen min i bland=)vad duktig du är att baka måste jag säga ser ju hur gott ut som helst kram

2009-02-01 @ 10:36:42
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0