Onsdag

Hej!

Idag är det lite bättre här i alla fall med Kevin han har ingen feber och är piggare (peppar peppar ta i trä). Han har sovit hela natten med han vaknade bara till en snabbis vid strax efter 21 igår och vaknade vid 7.30 i morse. Får hoppas det håller i sig och att det bara var något lättare han åkt på.

Jaja idag hade jag tänkt försöka greja lite här hemma har sett att garderoberna i hallen och köksluckorna är skitiga och det känns skönt att få ordning på det så det inte blir så jobbigt när vi ska flytta i slutet på månaden. I måndags fick jag äntligen tummen ur eller ja jag kom äntligen ihåg det, att fråga om bananlådor på affären och dom hade det så smart fixat att man kunde beställa lådor så det gjorde jag och Jimmy svängde förbi igår och hämtade dom. Är ju smart att man kan beställa annars är ju risken att det aldrig finns några när man frågar.

Får se om vi vågar oss ut n ågot idag blir nog bara en snabbis i så fall, får se hur det artar sig med Kevin.

Nä nu ska jag greja lite.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0