Tisdag

Hej!

veckans andra dag och i mitt huvud så snurrar det bara en massa flytt och så klart Kevin. Idag har vi haft en riktig lekdag vi har skojat, jagat varandra och dansat. Får ta och gå ut en sväng snart så man får lite frisk luft.

 Så här go och glad är han nu efter allt skoj vi haft, jäkla unge :) Hoppas verkligen att det lugnar ner sig med tänderna ett tag nu för han kan bli riktigt grinig nu när dom bråkar. Inte så konstigt heller gör väl ont när dom kommer upp men det är ju inte så många kvar bara en 14 stycken ojoj tur man ska börja jobba snart ;)

Inatt drömde jag att jag var tillsammans med prins Harry va? var kom det ifrån? jag kan då verkligen konsten att drömma JÄTTE konstiga drömmar. Var ju bara tvungen att kolla på google hur han såg ut efter det och ja inte helt fel men inte så fin som min egen prins Jimmy♥



Idag har jag försökt mig på jobbsökandet igen och har hittat några jobb som jag sökt får hålla tummarna nu på att man kan få något, hade ju varit skoj med ett jobb inom det man utbildat sig i.

Har inte så mycket roligt att skriva just nu all energi går åt till Kevin, flytt och jobbsök.

Ni får ha en bra dag och sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0