Torsdag

God morgon!

Igår kväll började det snöa här i Göteborg och såklart blev det fler olyckor till följd av det enorma ovädret ;) Som den norrlandstjej jag är så kan jag inte annat än småle när det blir kaos bara för att det faller några snöflingor. 

    Vilket snökaos va??? :)

Igår hittade jag min mormors gamla smyckeskrin och det visade sig vara en liten skattgömma, hittade ett riktigt snyggt halsband ( i tenn) och ett par örhängen som jag får hänga på mig idag, fast jag vet inte om jag vågar ha örhängena är ju ingen bra kombination med stora örhängen och barn. Se själva vad som fanns i min skattgömma

 Är en lång kedja på halsbandet

Jaha idag vet jag inte vad vi ska hitta på måste försöka komma oss ut nu har vi varit inne i två dagar på grund av sjukdom och man blir så slö och rastlös. Tänkte i alla fall försöka komma mig ner till apoteket och få köpa vitaminer.


         Bild: Apoteket

Nä Kevin vill inte sova så jag får gå och leka med han

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: A

ja de e riktigt skönt att klippa sig måste ja säga. Men vilka fina smycken va spännande =)

2009-02-05 @ 11:54:51
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0