Torsdag

Hej!

Idag har jag haft en lyxig morgon Kevin vaknade inte förens vid 8 så jag kunde ligga och dra mig en timme i sängen underbart. Sen har vi tagit det rätt så lugnt lekt och varit på en kortare promenad, ska ut sen igen och träffa Karin och Ellen, skoj var ett tag sedan nu våra gullungar har varit sjuka i omgångar så vi har inte kunnat ses.

Kan ni tänka er att nu har vi haft vinterskrud över Göteborg i ett helt dygn, ja precis ett HELT dygn, får se hur länge till det håller i sig för min del hade det gärna fått bli vår nu.

 Så här såg det ut imorse nu är det lite ljusare och härligare ute

  Och så här såg Kevin ut imorse go som vanligt :)

 Och så här ser jag ut idag (fanns ingen morgonbild)

Nä nu ska jag kika runt lite här men ni får ha en bra dag och ta det lugnt ute kan ju var halt

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tjejen!:) Fin bild på dig!:)

Hoppas ni har en fin dag!

Kram

2009-02-19 @ 15:32:03
URL: http://lazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0