08/09


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, tog hand om en liten pojk och såg han växa under året

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga tror jag

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja Mariella fick en liten pojk i mars

Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov inte

Vilka länder besökte du?
Danmark

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mera tid till kärlek, jobb och mera pengar föräldrapeningen är ju inte så fet :)

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
18 december Kevins första födelsedag

Vad var din största framgång 2008?

Ja att jag lyckats ta hand om Kevin måste det bli då har ju inte gjort något annat

Största misstaget?
kanske varit lite för grinig ibland, förlåt Jimmy

Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld 4-5 gånger magsjuk 1 gång

Bästa
köpet?
Mina svarta rea jeans från lindex har använd dom sjukt mycket

Vad spenderade du mest pengar på?
Kevin och mammafika :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina pojkar, ska jag nämna en sak så är det väl hjärthalsbandet jag fick av Jimmy ÄLSKAR det

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj inte en aning faktiskt, men jag och Kevin har lyssnat mycket på Christian Kjellvander

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare men samtidigt mer hängig (sömnbrist)

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på bebistiden mera den gick ju SÅ fort

Vad önskar du att du gjort mindre?
gnällt helt klart

Hur tillbringade du julen?

I hällevadsholm med svärföräldrarna

Blev du kär i år?
Nej var väl 05 jag blev kär och det håller i sig än

Blev du tillsammans med någon?
nej 05 det med

Favoritprogram på TV?
Uggly Betty, Komedier, Simon och Thomas Bla

Bästa boken du läste i år?
Oj enda jag kommer på att jag läst är Harry Potter sista boken kommer inte ihåg vad den heter

Största musikalista upptäckten?
Christian kjellvander

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar

Något du önskade dig men inte fick?
Vet inte tror jag önskade mig pengar bara

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hade ett litet kalas här hemma med släkten

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
vet inte kanske att mina pojkar varit friskare

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Det som passar av kläderna i garderoben efter graviditeten 

Vad fick dig att må bra?
Mina pojkar

Vilken kändis var du mest sugen på?
Josh Groban som alltid

Vem saknade du?
Saknar alltid min mormor

De bästa nya människorna du träffade?
Karin och Ellen helt klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0