Fredag

Hej!

Idag skiner solen här i göteborg och det ser riktigt härligt ut ute, får ge oss ut snart på en promenad. Inatt har jag sovit i vardagsrummet med soffan för Jimmy var dålig igår han hade feber och skakade så han hoppade även när han låg i jätte hett bad. Kevin han höll då på grejade på natten vaknade vid 1 och bökade runt tills han fick tag i en napp då hörde jag hur han nappade på och somnade om sen vaknade jag vid 4 av att han höll på knappade på knapparna till sin sängmobil och sen bökade han runt ett bra tag innan han somnade om så idag är man lite tröttare, men Jimmy kände sig bättre idag så man kanske vågar sig på att sova där inne inatt istället.

Nyss ringde en tjej från model house där jag sökt jobb jag fick inte jobbet men jag hade vunnit en gratis makeover hihi jag som aldrig vinner något vad har hänt. I alla fall så ska vi dit nästa onsdag och då kommer jag bli sminkad och sen fotografed med Kevin, så skoj men lite läskigt med att stå där framför kameran man gillar ju inte att bli fotat direkt. Hoppas det blir bra kort bara och det kommer säkert bli jätte roligt.

Nä nu ska jag ta och gå ut en sväng tror jag innan solen försvinner.

Ni får ha en bra dag och sköt om er

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0