Fredag

Hej!

Äntligen är det helg igen, hoppas det blir roligare den här helgen sist var ju Jimmy dålig.

Idag känner i alla fall jag mig bättre skönt är nog på väg att bli bra snart nu. Idag blir det inte så mycket som händer här heller tänkte väl ta en lite längre promenad med Kevin här snart så han får komma ut lite stackaren har inte fått leka som förut nu när mamma och pappa varit trötta och dåliga.

  mamma älskar dig lille skrutt ♥

Igår hjälpte Kevin mig att packa ihop julsakerna, konstigt att man kan bli Så trött på dom trots att man knappt en månad tidigare sett fram emot att få ta fram dom.

Idag har jag lyckats lägga till dagens mansdag här på bloggen, vill ni oxå ha det så kolla på den här

Nä nu ska jag bege mig ut med Kevin.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0