Fredag

Hej!

Sista dagen på vardagen sen är det helg, skönt. Idag fick jag sovmorgon då gullungen bestämde sig för att sova till halv 8, så idag känner jag mig på ett strålande humör. Kevin och jag hade en så himla mysig lek och kramstund förut i sängen han kramade mig som bara den och vi busade så han skrattade så han kikna, han är SÅ go den lille. Annars har vi varit på en promenad i snöslasket och varit förbi apoteket och affären och ajg har bakat äppelmuffins, mums alltid bra att ha något i frysen att bjuda på. När jag gör äppelmuffins brukar jag ta vanlig sockerkakssmet och så skivar jag äpplet i bitar och blandar runt dom i socker kanel röra och stoppar i dom i muffinsformarna kanon gott och enkelt.

 


 Så här ser jag ut idag, kom på att jag inte lagt ut så mycket bilder på mig så här har ni en nu. favvo byxorna med hög midja från ullared.

I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på något blir det nog alltid.

Nä vet inte vad jag ska skriva mer nu. Får gå ut i köket igen och slänga ihop en banankaka.

Ni får ha en underbar fredag.

Kram Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0