Fredag

Hej!

Jippi fredag igen och äntligen en hel helg att se framemot med hela familjen hemma. Idag har jag bäddat rent i sängarna här hemma är så otroligt skönt att krypa ner i renbäddat och det luktar så där gott och fräscht och inte gammal fis som det gör efter ett tag :)

 
Hoppas vi kan leva upp till örngottens text bara

Så här ser sängen ut bäddat, vovven som jag fick när jag fyllde 1 har sin givna plats i fotändan

Kevin håller just nu på att få två tänder (nr5 &6) och dregglar nått fruktansvärt, lägger upp en bild är ni känslig för dreggel titta inte på den. Tur i alla fall att han får tänder uppe nu oxå förra veckan kom första tanden där upp eoch andra är på väg och en till i nederkäken med, fast han har ju varit otroligt söt med sina tre tänder där nere.



Idag hade jag tänkt röja upp här hemma om Kevin tillåter det, och nu hade vi tänkt gå ut snart och gå upp till kyrkans loppis och se om vi hittar skor till Kevin och ev någon handväska till mig, är otroligt bra priser där plus att man stödjer ett gott ändamål.

Nä nu ska jag gå och fixa mig så jag inte skrämmer någon ute hihi :)

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0