Fredag

Hej!

Ojoj idag har jag fått en välförtjänt sovmorgon och sovit hyfsat inatt, kevin skrek till i sömnen vid halv tre och jag flög upp men när jag kom in till han så sov han så sött så. Tyvärr så vaknade Jimmy av det oxå och fick väl inte så där jätte mycket sömn efter det stackars älsklingen. I alla fall så vaknade jag till när Jimmy kollade klockan i morse och då var den halv åtta och Kevin sov fortfarande underbart att få ligga och mysa med Jimmy ett tag på morgonen är tyvärr alldeles för sällsynt nu förtiden. Efter det har jag varit ute och sprungit (nyårslöfte) men fy det var 8 minus kanske inte det bästa vädret men men.

Idag får vi göra som vi brukar när solen skiner och det är så där härligt ute, ta en långpromenad och bara njuta. Annars blir det nog lugnt här hemma stackars Jimmy är SÅ trött. Men även om han är trött så är han helt underbar och leker och grejar med Kevin. Älskar dig så otroligt mycket Jimmy, dom här 4 åren med dig är mitt livs bästa ser fram emot ett liv med dig♥.


Från Köpenhamn när vi förlovade oss


Nä nu ska jag leka lite med Kevin.

Ha en underbar dag

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej kikar in igen, försökte maila dig på den adressen du uppgav men får meddelande att mailet inte kommer fram...

2009-01-03 @ 01:19:22
URL: http://mammorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0