Kallt

Hej!

Nu har Kevin och jag varit ute och gått en sväng uff var kallt och lite blåsigt idag. Kevin tyckte i alla fall att det var skönt att komma ut lite även om han blev lite less på mig när jag vände sittdelen mot mig ett tag för att det inte skulle blåsa rakt på honom, han vill inte se sin mamma när vi är ute då ska han titta på allt annat.

Tänkte på en sak när jag var ute mötte en äldre herre som så många andra i samma ålder  har mössan upprullar sittandes ovanför öronen, varför? man vill ju att ens mössa ska täcka öronen. Sen har jag hört (och sett) att öronen är stora på äldre herrar hallå då är det väl ännu viktigare att täcka dom. Min farbror är en av dom som har/har haft så och jag kan inte för mitt liv förstå varför man vill ha öronen framme i minusgrader, själv drar jag ner mössan så långt ner jag kan så man slipper förfrysa snibbarna av sig.

 Den här mössan pryder i alla fall mitt huvud så gott nu i kylan, kommer från H&M

Ååh jag hade lätt kunnat trycka i mig lite godis nu är SÅ godis sugen nu, kanske imorn eller vad tror du Jimmy????

godis.jpg

MUMS MUMS

Nä nu ska jag gå och greja lite här.

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0