Loppis fynd och mjölk spill

Hej igen!

Nu har Kevin och jag ätit lunch och varit ute en sväng hann förbi kyrkans loppis en sväng med och fyndade för hela 35kr riktigt nöjd faktiskt.

 

Kevin har börjat med en ny grej när han dricker han tar någon klunk sen låter han det bara rinna ur munnen snacka om mjölkspill.

 Väskorna och skärpet som jag ska ha i midjan med en snygg tunika till kanske. Den "rosa" väskan är mer röd i verkligeheten.

 Västen i ljusbrun mocka snyggt till ljusa slitna jeans och en vit t-shirt eller långärmad

Och allt detta för endast 35kr helt otroligt,dom hade en fejkpäls jacka med som jag blev lite sugen på men ja ghade inte tillräkligt med kontanter på mig just nu, får dit på onsdag och kika.

Nä nu ska jag ta och städa och baka här svärföräldrarna kommer imorn.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0