Lördag

Hej!

Idag är det ett mulet och småregning Göteborg man bor i, men då får man mysa inne istället. Vi ahr idag varit och handlat veckans mat och Jimmy har sköljt av bilen, Jag har hunnit städa här medans Jimmy var och lyfte skrot ja eller jag och Kevin han följde ju med mig runt och stod i värmen från dammsugaren och drog i sladden :) Hur skulle jag klara mig utan hans hjälp? 

  
 Världens goaste 

Igår var ju en riktig bakdag och äppelmuffinsen blev riktigt goda likaså banankakan, så nu har vi lite fika i frysen alltid bra om man skulle få oväntat besök.

 
banankakan

Nu ska jag gå och se om jag kan hitta någon lunch börjar bli lite hungrig här, säkert Jimmy med efter träningen.

Ni får ha en underbar lördag och hoppas ni har bättre väder än vi.

Kram Sabina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0