Måndag

Hej!

Ny vecka igen och Jimmy jobbar han kände sig bättre idag. Själv har jag lite ont i kroppen träningsvärk hoppas jag sen är jag lite öm i stämbanden med har väl surrat för mycket :)

Helgen var lugn, har lekt och grejat med Kevin en hel del och tagit hand om min sjukling. Jag fick en skrivare/scanner/kopiator av Jimmy i helgen TACK älsklingen♥ Ska väl sätta upp den till helgen måste ha Jimmys hjälp ;)
 https://www.inet.se/skrivare/multifunktion/canon-pixma-mp620-wlan-lan/3901064/

Idag blir det bara lugnt ska vara inne är nästan storm ute. Jag ska dricka te, kaffe, honungsvatten och hoppas på att halsen blir bättre.

Nä nu ska jag kila iväg och leka med Kevin stackaren sitter själv och grejar med sina mega blocks.

Sköt om er

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att du fortsätter med din blogg, var inne och läste nu. Har inte läst på länge! Fina bilder! Jag har också lite ont i halsen, många som har det nu, hoppas det går över. Ses på onsdag

Kram Karin

2009-01-12 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0